theo-therecia-noorwegen.reismee.nl

Momenteel in: Nederland 🇳🇱

Over mij/mijn reis

Beste volgers,

Leuk dat je even op ons vakantie blog meekijkt. Na het daverende succes van het blog vorig jaar over onze

rondreis in West Amerika hebben we besloten om dit te vervolgen met ons vakantie verslag dit jaar waarbij

we voor een rondreis van twee weken met eigen auto in Noorwegen hebben gekozen. Hierbij doorkruisen

we ook andere landen tijdens deze vakantie en belooft het een mooi avontuur te worden.

Hierbij nog even een samenvatting van onze reis.

Dag 1          Vertrek naar Riet in Schipborg (Drenthe) waar we overnachten en dan 's morgens doorreizen.

Dag 2          Van Schipborg naar Kiel (Duitsland) waar we met de auto op de veerboot naar Oslo (Noorwegen) gaan.

Dag 3 - 4    Aankomst in Oslo en ongepland door naar Amál in Zweden.

Dag 4 - 5    Van Amál terug naar Oslo voor wat bezienswaardigheden en dan naar hotel voorbij Oslo.

Dag 6          We rijden van dit hotel naar Geilo kijken rond en overnachten hier.

Dag 7 -9     We rijden van Geilo naar Voss en verblijven hier drie dagen voor dagtochten naar o.a. Flam en Bergen.

Dag 10       We reizen door naar Røldal en overnachten hier.

Dag 11/12 We reizen door naar Fyresdal (Telemarken) en verblijven hier twee dagen.

Dag 13/14 We reizen door naar Høvág (Kristiansand) en verblijven hier twee dagen.

Dag 15      We steken over met de veerboot van Kristansand naar Hirtshals (Denemarken) en  rijden hierna

door naar Grindsted vlakbij het Legoland park.

Dag 16      Bezoek aan Legoland te Billund.

Dag 17     We reizen door Denemarken verder naar de Duitse stad Bremen waar we overnachten.

Dag 18     Vertrek vanuit Bremen terug naar huis.