theo-therecia-noorwegen.reismee.nl

Dag 13, Op naar Denemarken

We waren gelukkig bijtijds bij de Fjordline en konden al vrij snel aan boord met de auto. Voor we het wisten zaten we in de stoelen bij het raam en snelden we over de zee. Ruim twee uur later kwamen we aan in Hirtshals en zaten we snel op de Deense rijksweg richting ons Bed & Breakfast in Grindsted. Dit was ook weer een flinke rit, ditmaal gelukkig over de snelweg waarbij we lekker door konden rijden. Hier geen fjorden of bergen meer, maar alleen een groen glooiend landschap wat ons aan Nederland doet denken. We kwamen halverwege de middag aan in Grindsted waar we gelukkig weer een prachtige plek op ons wachtte. Bij een heel vriendelijk Deens echtpaar. We kregen al snel zelfgebakken crackers die prima smaakten na de lange zonnige rit. Het B&B achter hun huis met prachtige tuin staat allemaal tot onze beschikking, wauw! Morgenochtend krijgen we ook ontbijt van ze. aangezien we nog niets fatsoenlijks gegeten hadden vandaag maar op zoek naar een restaurantje. Van de B&B eigenaresse kregen we de tip dat we vlakbij aan een vennetje pannenkoeken konden gaan eten in een restaurant van Nederlandse eigenaars. Dit stond ons aan en hebben we gedaan. Hier hebben we geen spij van gekregen. Wat een gezellig plekje en wat smaakten die pannenkoeken heerlijk. Hier kunnen we weer even op teren. Hierna terug naar de kamer waar Therecia nog wat van de zon genoot en ik weer de blog heb verzorgd.Gelukkig nu wel goede wifi dus heb ik u ook weer eens wat te kijken kunnen geven. Morgen staat een bezoek aan Legoland in Billund op de planning mits het weer het toelaat. Tot zover weer deze blog.

Rien en Els

Jammer van de vele regen Als jullie maar genoten hebben van de schitterende natuur. Voor straks weer welkom thuis.

Annemarietje

Prachtige reis geweest hoor! Thuis komen ook niet zo erg want hier schijnt de zon!!! Welkom thuis XXX