theo-therecia-noorwegen.reismee.nl

Dag 16, Bezichtiging Bremen en terug naar NL

Na een redelijk goede nachtrust en degelijk Duits ontbijt zijn we klaar voor de stad. Het inmiddels al behoorlijk benauwd en zonnig, dus dat is erg fijn. De Altstadt ligt op ongeveer tien minuten afstand dus daar lopen we zo naar toe. Wat een prachtige stad is dit zeg. Heel veel prachtige oude gebouwen en kathedralen zijn er. We bezichtigen de imposante en prachtige kathedralen en lopen het centrum op ons gemak door. Uiteindelijk lopen we via het stadspark (met molen en prachtige gekleurde bordes met bloemen) terug naar het hotel waar we bij het restaurantje nog een laatste drankje nuttigen en hierna onze auto uit de caroussel-achtige parkeergarage halen en vertrekken richting Nederland. Op verzoek van onze kennis in Schipborg maken we hier onze laatste tussenstop en mogen we weer gezellig bij haar logeren. Eind van de middag komen we hier aan, waarbij we weer hartelijk ontvangen worden, en het als een beetje thuiskomen aanvoelt. Zo bouwen we mooi onze vakantie af en zullen we morgen uiteindelijk weer huiswaarts keren.