theo-therecia-noorwegen.reismee.nl

Dag 1, Begin van onze vakantie

Yes! het is bijna zover, de koffers zijn gepakt en moeten morgen alleen nog in de auto en dan start onze vakantie en gaan we op reis naar onze eerste stop in Schipborg (vlakbij Zuidlaren op de grens van Drenthe en Groningen. We gaan hier op bezoek bij een goede kennis en brengen meteen haar lege pan (die we vorige keer meekregen, gevuld met erwtensoep) terug en gaan gezellig bijkletsen. Daarnaast mogen we bij haar in de bungalow overnachten zodat we de andere morgen minder vroeg en ver hoeven te rijden naar Kiel in Duitsland waar we op de veerboot gaan met de auto.

Ella

Hallo Theo en therecia,ik wens jullie een mooie vakantie,geniet van alles (maar vooral van elkaar)ik reis weer met jullie mee.groetjes liefs Ella.

Rien en Els

Wanneer het weer een voorbode is voor een mooie vakantie, dan komt het wel goed. Goede reis en geniet ervan.

Marlene

Ik volg mee leuk om alles zo te kunnen zien fijne vakantie en geniet ervan x

Huib

Voor jullie samen, een fijne vakantie geniet er van !

Pa en ma Karreman.

Dat is makkelijk Theo en Therees, kunnen we jullie vast op deze manier een heel goede reis wensen. Fijn begin gewenst in Nederland en morgen een voorspoedige voortzetting in Duitsland! Natuurlijk leven we mee! Geniet samen! Dikke zoen van thuis! ? ?

Ruben en eline

Hele fijne vakantie lekker van genieten dikke kus?

Theo & Therecia

Het genieten is al ruimschoots begonnen hoor mmmmmmmm

Gien en Dicky

Hi Theo en Therecia,
hele fijne vakantie naar dat prachtige land !
Heel veel plezier van ons en leuk dat we (weer) mee kunnen leven

Nel en Pa.

Wij wensen jullie een fijne vakantie en gezond weer thuis.