theo-therecia-noorwegen.reismee.nl

Dag 17, Thuiskomst in Alblasserdam

Vandaag nog even heerlijk van de Drents / Groningse rust genoten na een lekker ontbijtje en verwennerijen van onze gastvrouw. De zon schijnt heerlijk over Schipborg. Lekker die warmte. We sluiten af door nog even met elkaar te gaan lunchen op een terrasje in Zuid-Laren. Hierna is het dan echt tijd geworden om afscheid te nemen en om huiswaarts te keren. Helaas maken we meteen weer kennis met het drukke Nederlandse verkeer en komen we uiteindelijk na meer dan drie uur in de auto gezeten te hebben thuis aan. Hier worden we al zwaaiend verwelkomd door Ruben & Eline. Zo, het lijkt net of we niet weggeweest zijn. De boordcomputer van de auto geeft echter anders aan. We hebben in de afgelopen twee weken meer dan zestig uur in de auto gezeten en in totaal 3975 km hebben afgelegd. Nou dat is een aardige score om mee af te sluiten.

Tenslotte willen wij jullie allemaal hartelijk bedanken voor het meereizen, lezen, kijken en reageren op onze vakantie blog. Wij wensen een ieder die nog met vakantie gaat een hele fijne ontspannen en gezegende vakantie toe.

Lieve groeten,

Theo & Therecia.