theo-therecia-noorwegen.reismee.nl

Dag 5, Van Sundvollen naar Geilo

Gisteravond in het hotel genoten van een overheerlijke maaltijd. Daar waren we wel even aan toe. Immers als je luxe logeert ook maar zo gedragen, Heerlijk geslapen en na een zeer goed ontbijtbuffet, gingen we vandaag redelijk vroeg op pad richting Geilo wat toch weer een best stukje rijden is. we wilden ook nog het wil dieren park bezoeken. De rit ging weer door een prachtig gebied en ook heel wat geklommen en gedaald met de auto. Het dierenpark vinden had helaas weer aardig wat voeten in de aarde en de Noren blinken wat dat betreft ook niet echt uit in duidelijkheid. uiteraard hebben we het wel gevonden, maar bleek het bezoek voor mij een brug te ver zo boven op die berg en begon het bovendien hard te regenen. Dus dan maar door naar Geilo. Prachtige laatste stukje met heel wisselend weer, zon, afgewisseld met veel regen. Het hotel hadden we ditmaal snel gevonden en is weer leuk met een fantastisch uitzicht over het plaatsje, grote meer en ski-piste. ditmaal iets voordeliger gegeten bij een soort plaatselijk eetcafe met zelfbediening. Even 30 jaar terug in de tijd was dat, hihihi. Daarna even een keer wat tijd om te relaxen, bloggen en het vrouwtje eens lekker kan lezen (met mooi uitzicht vanuit hotel). Morgen staat de rit naar Voss dan op ons programma. Inmiddels raken we er aan gewend dat de afstanden rijden hier twee keer zo lang duren en de routeplanners redelijk kloppen hierin. Dat was ie dan weer voor nu. Ik probeer nog ff wat foto's erbij te zetten met de trage wifi hier. Dus als het niet lukt....

Atty Verhoef

Dit klinkt allemaal erg goed. Mooie foto's! Ziet er niet verkeerd uit! Geniet ervan! Zou ik zo zeggen. Nog een mooie reis verder gewenst!

Huib

Het zijn weer mooie foto's geniet van jullie reis !

Pa en Nel

Weer een fijne dag gehad, veel gezien. We gisteren avond pannenkoeken gegeten, naar natuurpark geweest.

Joke

Ziet er mooi uit allemaal jullie maken weer een mooie reis, geniet ervan wij lezen je verhalen en genieten mee?

agnes

prachtig daar !

Els en Rien

Dan is twee nachtjes hotel in Beekbergen wel wat simpeler, wel minder spannend natuurlijk.
Blijf genieten en doe het vooral rustig aan